  • 1. Data: 2006-03-28 15:59:55
    Temat: Czy nasz Rzad nie powinien zareagowac ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Niby smieszne, ale wbrew pozorom, taka reklama :
    http://strony.aster.pl/yoneq/MM_Polen.mpg
    chyba jednak mocno poniza nasz kraj w oczach innych narodow.
    Uwazam, ze nie powinna byc puszcana. To moze my neidlugo zaczniemy cos
    rekalmowac a glownym motywem beda zbrodnie Hitlera

    Fantom

  • 2. Data: 2006-03-28 16:48:41
    Temat: Re: Czy nasz Rzad nie powinien zareagowac ?
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Jest taki utwor Mrozka pt Policja. Komedia skrajnie antytotalitarna w swej
    tresci. Cenzor w PRL mogl ja albo calkowicie odrzucic, albo przyjac, wedle
    zasady - "to nie u nas". Gdyby ja odrzucil - potwierdzilby tylko, ze to
    dotyczylo Polski i... nie odrzucil.
    Mysle, ze powinno sie to olac.

    Pozdro,
    Hants

  • 3. Data: 2006-03-28 17:31:12
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Uwazam, ze nie powinna byc puszcana. To moze my neidlugo zaczniemy cos
    > rekalmowac a glownym motywem beda zbrodnie Hitlera

    Wlasnie mowili o tym w TV :)
    Podobno i MM Polska i odpowiednie Ministerstwo zareagowalo juz na te reklame
    i Niemcy wycofuja ja z 'rynku'

    Fantom

  • 4. Data: 2006-03-28 17:48:03
    Od: "JAPO" <s...@j...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1296705,12,item.html

    nimniej proponuję reklamę rozpropagować wirusowo u nas, mysle ze sie dobrze
    rozejdzie, a mediamarktowi w polsce nie pomoze ;p

  • 5. Data: 2006-03-28 19:10:11
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Fantom napisał(a):
> [...]
    > Uwazam, ze nie powinna byc puszcana. To moze my neidlugo zaczniemy cos
    > rekalmowac a glownym motywem beda zbrodnie Hitlera

    A czy NAPRAWDE wierzymy w slynne szkockie skapstwo? Niemiecki ordnung?
    Irlandzkie pijanstwo? Angielska flegme?
    Raczej nie. Mysle, ze i tak jest w tym przypadku.
    Skrot myslowy. Mnie to nie oburza, bo jakby... to "uderz w stol..."

    Porownanie tego do zbrodni hitlerowskich jest naduzyciem: zdecydowanie
    inna "waga" zagadnienia.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 6. Data: 2006-03-28 19:23:48
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 28.03.2006 Hants <hants@CUT_ITvp.pl> napisał/a:

    > Mysle, ze powinno sie to olac.

    Udać, że "...to tylko deszcz pada"?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 7. Data: 2006-03-28 19:35:26
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    > Udać, że "...to tylko deszcz pada"?
    > --

    Albo spojrzeć na to z innej strony. Jeśli trzech Polaków, zabiera
    ochroniarzom marketu, będącym "na służbie", spodnie a zostawia im cenne
    przedmioty, to jest ośmieszanie... Niemców.
    Może jestem zboczony, ale przeciwko tej reklamie powinni protestować właśnie
    Niemcy z których MM robi zwykłych idiotów a z Polaków kawalarzy.

    Pozdrawiam
    Grzech - o odmiennych poglądach

  • 8. Data: 2006-03-28 19:43:45
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Raczej nie. Mysle, ze i tak jest w tym przypadku.
    > Skrot myslowy. Mnie to nie oburza, bo jakby... to "uderz w stol..."

    Ale inne kraje w reklamach MM byly pokazywane przyjazniej. Np Francuzi mysla
    o seksie a Arabii lubis aie targowac. Sa to sprawy ogolnoswiatowe i
    'popularne' w 99 % krajow. A zlodziejstwo w 99% jest potepiane.

    Fantom

  • 9. Data: 2006-03-28 19:49:41
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Grzech napisał(a):
> [...]
    > Może jestem zboczony, ale przeciwko tej reklamie powinni protestować właśnie
    > Niemcy z których MM robi zwykłych idiotów a z Polaków kawalarzy.

    jestem dokladnie takiego samego zdania, a reklame uwazam za swietnie
    wyrezyserowana.

  • 10. Data: 2006-03-28 19:56:18
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 28.03.2006 Grzech <g...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Albo spojrzeć na to z innej strony. [..]

    My możemy sobie spoglądać z rozmaitych stron - a mnie cosik się zdaje, że
    odbiór tego "dowcipu" jest w Niemczech jednak dość jednoznaczny... i raczej
    nie pokrywa się z tak wyłożoną "interpretacją".
    --
    pozdrowienia

    Z.