  • 1. Data: 2005-06-21 16:29:03
    Temat: Czy moglbym prosic? Dot: Polubownego Sadu Konsumenckiego
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    Czy moglbym prosic o podpowiedz, czy moja sprawe z firma Aster (watek: "IT
    provider - kary regulaminowe"; z dnia 2005-06-15) moge skierowac do PSK? Czy
    zajmuje sie on wlasnie mediacja pomiedzy klientem a firma?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 2. Data: 2005-06-21 16:43:18
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Tiger napisał(a):
    > Czy moglbym prosic o podpowiedz, czy moja sprawe z firma Aster (watek: "IT
    > provider - kary regulaminowe"; z dnia 2005-06-15) moge skierowac do PSK? Czy
    > zajmuje sie on wlasnie mediacja pomiedzy klientem a firma?

    Do PSK przy Inspekcji Handlowej nie, bo nie zajmuje się sprawami
    związanymi z telekomunikacją.
    Ale sprawdź czy zaczął już działać sąd polubowny przy Prezesie Urzędu
    Regulacji Telekomunikacji i Poczty.
    Jeśli chcesz mediacji, to zwróć się do Federacji Konsumentów albo
    miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów.

    KG

  • 3. Data: 2005-06-21 17:02:40
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" napisał w wiadomości news:d99fpc$m1o$1@news.onet.pl...

    > Jeśli chcesz mediacji, to zwróć się do Federacji Konsumentów albo
    > miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów.

    Ja właśnie dziś zwróciłem się telefonicznie do miejskiego rzecznika, tylko
    telefonicznie. Ale zostałem miło potraktowany, wysłuchany i zaproszony z
    dokumentacją. takie problemy z providerami podobno są na porządku dziennym.
    Jak usłyszałem lepiej płacić drożej w TP ale za to w miarę bezkonfliktowo
    niż narażać się na wieczne problemy i bezprawne działania sieci osiedlowych.

    pozdrawiam
    czubcia

  • 4. Data: 2005-06-21 19:48:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    czubcia napisał(a):

    > Jak usłyszałem lepiej płacić drożej w TP ale za to w
    > miarę bezkonfliktowo niż narażać się na wieczne problemy i bezprawne
    > działania sieci osiedlowych.

    Jeśli RzPK tak powiedział, to znaczy, że chyba minął się z powołaniem.
    Większość spraw dot. usług w FK to własnie tepsa.

    M.

  • 5. Data: 2005-06-21 22:14:36
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Jeśli RzPK tak powiedział, to znaczy, że chyba minął się z powołaniem.
    > Większość spraw dot. usług w FK to własnie tepsa.

    w stosunku do liczby abonentów? :)

    KG

  • 6. Data: 2005-06-21 22:24:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    kam napisał(a):

    > w stosunku do liczby abonentów? :)

    Pomijając operatorów wirtualnych, pieszczotliwie w środowisko
    okreslanych jako "jemioła", tepsa ma nadal najlepsza średnią
    liczba reklamacji/liczba abonentów
    ;-)