  • 1. Data: 2007-11-21 08:27:34
    Temat: Czy mogę żądać wymiany telefonu "od ręki"?
    Od: "Red!" <b...@g...pl>

    Witam,

    Wczoraj podpisałem umowę z siecią Orange i kupiłem telefon w promocyjnej
    cenie. Dzisiaj telefon padł - usterka wystąpiłem jakieś 14 godzin po zakupie.
    Czy w takiej sytuacji mogę jechać do salonu i żądać wymiany aparatu "od ręki"
    na nowy, względnie wymiany na inny model?

    Bardzo proszę o radę i pozdrawiam,
    Red!

  • 2. Data: 2007-11-21 08:31:11
    Temat: Re: Czy mogę żądać wymiany telefonu "od ręki"?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Red! pisze:
> [...]
    > Czy w takiej sytuacji mogę jechać do salonu i żądać wymiany aparatu "od ręki"
    > na nowy, względnie wymiany na inny model?

    Możesz żądać, ale sprzedawca może przedłużyć rozpatrywanie reklamacji
    do 14 dni.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-11-21 08:53:05
    Temat: Re: Czy mogę żądać wymiany telefonu
    Od: "Red!" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Możesz żądać, ale sprzedawca może przedłużyć rozpatrywanie reklamacji
    > do 14 dni.

    Czyli wykłucanie się o nowy aparat od ręki nie ma sensu, tak? Szlag trafi...
    Trzeba było brać jedyną i słuszna markę komórek :(

  • 4. Data: 2007-11-21 08:53:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Red! pisze:

    > Czyli wykłucanie się o nowy aparat od ręki nie ma sensu, tak? Szlag trafi...

    Nie ma podstaw prawnych.

    > Trzeba było brać jedyną i słuszna markę komórek :(

    W przypadku uszkodzenia Nokia (?) też nie gwarantuje wymiany od ręki :)

  • 5. Data: 2007-11-21 09:55:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Możesz żądać, ale sprzedawca może przedłużyć rozpatrywanie reklamacji do 14
    > dni.

    a czy w zwiazku z tym, nie moze odstapic od umowy?

  • 6. Data: 2007-11-21 10:00:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > wiadomości news:fi0qce$gdd$2@news.onet.pl...

    > a czy w zwiazku z tym, nie moze odstapic od umowy?

    Nie, odstąpić od umowy (w ciągu 10 dni) możesz tylko przy zakupie
    poza lokalem przedsiębiorstwa albo przy zakupie na odległość (np. przez
    internet, telefon).

  • 7. Data: 2007-11-21 15:12:32
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    > Nie ma podstaw prawnych.

    > W przypadku uszkodzenia Nokia (?) też nie gwarantuje wymiany od ręki :)

    Raczej chodziło o to, że szansa zepsucia się Nokii jest taka sama jak
    wygrania w totolotka.
    LemonR

  • 8. Data: 2007-11-21 17:14:49
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Raczej chodziło o to, że szansa zepsucia się Nokii jest taka sama jak
    > wygrania w totolotka.
    > LemonR

    Lol, będę to sobie powtarzał stojac po raz kolejny z jakąś zepsutą Nokią w
    długaśnej kolejce w serwisie firmowym.

  • 9. Data: 2007-11-21 18:09:39
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "LemonR" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej chodziło o to, że szansa zepsucia się Nokii jest taka sama jak
    > wygrania w totolotka.

    Lol, zwlaszcza ze nokia to firma, ktora w jeszcze niespelna 30 lat temu
    produkowala gumiaki

    HaNkA

  • 10. Data: 2007-11-21 18:34:41
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Liwiusz pisze:
    > Możesz żądać, ale sprzedawca może przedłużyć rozpatrywanie reklamacji
    > do 14 dni.

    termin 14 dni jest na coś innego (tak teoretycznie)

    KG