  • 1. Data: 2006-07-24 08:54:22
    Temat: Czy moge tak napisac na zgloszeniu reklamacyjnym ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    "Towar nie odebrany z depozytu w przeciągu 2 miesięcy zostanie przekazany na
    cele charytatywne."

    Czy moge jako sprzedajacy dopisac takie cos na zgloszeniu reklamacyjnym ?
    Aby towar nie zalegal mi na magazynach. Czesto klienci nie odbierfaja
    reklamowanego towaru przez dlugi czas (zarowno jak reklamacja jest nieuznana
    ale takze jak jest uznanan i towar np jest wymieniony). Czy tez prawo mi
    tego zabrania i mam magazynowac dozywotnio ?

    Fantom

  • 2. Data: 2006-07-24 09:03:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.07.2006 Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> napisał/a:
    > "Towar nie odebrany z depozytu w przeciągu 2 miesięcy zostanie przekazany na
    > cele charytatywne."
    > Czy moge jako sprzedajacy dopisac takie cos na zgloszeniu reklamacyjnym ?

    Możesz, ale będzie to bezskuteczne, tj. i tak będzieś odpowiadał jeśli
    faktycznie to zrobisz.

    Naliczaj opłaty za magazynowanie.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2006-07-24 12:07:06
    Od: "K-Onrad" <s...@p...onet.pl>

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message

    > Naliczaj opłaty za magazynowanie.

    To wtedy już na pewno nie odbiorą i zostaje się z tonami złomu którego nikt
    nie odbierze i którego nie wolno ruszyć.

    A.

  • 4. Data: 2006-07-24 12:15:12
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    K-Onrad napisał(a):

    > "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message

    > To wtedy już na pewno nie odbiorą i zostaje się z tonami złomu którego
    > nikt nie odbierze i którego nie wolno ruszyć.

    To egzekwuj te opłaty razem z odsetkami.

    p. m.

  • 5. Data: 2006-07-24 13:40:27
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale takze jak jest uznanan i towar np jest wymieniony). Czy tez prawo mi
    > tego zabrania i mam magazynowac dozywotnio ?

    Oplata za magazynowanie , i z tego co pamietam wlasnie po 2 miesiacach
    nieodebrana rzecz przechodzi na rzecz umownie nazwanego serwisu .
    Jakies KC widzialem ale nie pamietam . Ktos zaraz tutaj napisze dokladnie
    tylko niech to slonce sie schowa :))

    J.

  • 6. Data: 2006-07-24 23:09:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.07.2006 K-Onrad <s...@p...onet.pl> napisał/a:
    > "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
    > To wtedy już na pewno nie odbiorą i zostaje się z tonami złomu którego nikt
    > nie odbierze i którego nie wolno ruszyć.

    Te opłaty dają się egzekwować. Zresztą zastanów się odrobinę kiedy będą
    chętniej zostawiać: jak im powiesz że sam zezłomujesz, czy jak im
    zagrozisz że będziesz naliczał opłaty?

    --
    Marcin