  • 1. Data: 2004-09-03 18:02:37
    Temat: Czy mam szansę udowodnić?
    Od: "Żarek" <z...@i...pl>

    W 1996 r. wykupiłam w obecności mojej siostry w kaplicy cmentarnej miejsce
    na grób. Kilka dni później zmarła moja matka. Istnieją wpisy w księdze
    odnośnie pogrzebu, który bez wykupienia miejsca na cmentarzu byłby
    niemożliwy. W tym okresie w kancelarii pracowała kobieta, która bloczki
    wpłat wyjmowała spod stołu a pieniądze brała do kieszeni.Została zwolniona.
    Znane są inne podobne do mojej sytuacji przypadki rozpatrywane sądownie.Mój
    problem tkwi w tym, że nie mam pokwitowania. Mam jedynie świadka oraz w
    księdze adnotajcę dotyczącą pogrzebu. Wtedy zapłaciłam 700 zł. Obecnie
    ksiądz wycenił miejsce moje miejsce na 1500 zł. Twierdzi,że muszę ponownie
    dokonać wpłaty z powodu braku pokwitowania. Zatem, kto wydał zgodę na
    pochowanie matki. Czy mam szansę wygrać i jak udowodnić, że już wykupiłam
    raz. plac ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-03 19:53:30
    Temat: Re: Czy mam szansę udowodnić?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Żarek" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    Rzecz cała w tym, że nabycie wcale nie jest równoznaczne z zapłatą. Miejsce
    stało się Twoje, ale problem w zapłacie pozostał. Po pierwsze zastanawiam
    się, czy czasem się to nie przedawniło. Po drugie nie ma żadnych podstaw, by
    żądać od Ciebie więcej, niż kosztowało to wówczas, gdy kupiłeś, no załóżmy
    wraz z odsetkami. Ale nie chce mi się liczyć, czy to nie wyjdzie akurat
    1.500 zł.