  • 1. Data: 2009-12-06 07:52:06
    Temat: Czas przedawnienia roszczeń
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Witam serdecznie
    Mam taki problem
    Podpisałem z firmą umowę że będą mi płacic 24% prowizji od sprzedaży.
    Ostatnio jednak firma zaczyna wymyślać że jak produkty sa w promocyjnych
    cenach
    to od sprzedaży tych produktów będe miał 20% albo mniej.
    Informację taką dostaję albo ustanie albo dopiero jak się zapytam co to za
    potrącenia na rozliczeniu.
    Ponieważ uważam że to nie w porządku i nasza pisemna umowa mówi co innego to
    uważam że miałbym szansę otrzymać moje 24% w sądzie.
    jednak na dzień dzisiejszy nie chcę o to walczyć zbyt zaciekle (sąd) gdyż
    jeszcze chce z nimi współpracować
    I teraz pytanie. W jakim okresie moge się upomnieć o moje 4% zgodne z umową
    jaką zawarliśmy na początku współpracy.
    Możliwe że np za rok nie będę z nimi współpracował i chciałbym się upomnieć
    o swoje pieniądze.
    Czy to się nie przedawni a jesli tak to kiedy?
    Z góry dziękuję za informację.
    Fot

  • 2. Data: 2009-12-06 08:29:48
    Temat: Re: Czas przedawnienia roszczeń
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    moje_przedmioty pisze:

    > Czy to się nie przedawni a jesli tak to kiedy?

    3 lata.

    --
    Liwiusz