  • 1. Data: 2004-09-29 09:59:07
    Temat: Czas na reklamacje...
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    Witam , 27 sierpnia oddalem dysk na gwarancje, dzis jest 29 wrzesnia i facet
    w sklepie mowi mi, ze nic nie wie i potrwa to jeszcze z tydzien, dwa (
    znajac zycie pewnie dluzej ). Czy istnieje jakies prawo, na ktore moge sie
    powolac by wyegzekwowac szybsze zalatwienie sprawy?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-29 11:30:55
    Temat: Re: Czas na reklamacje...
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

> [...]
    > sie
    > powolac by wyegzekwowac szybsze zalatwienie sprawy?

    Wszystko zalezy od tego jak skonstruowana jest umowa gwarancyjna.
    Najszesciej jednak jest tak iz jest tam punkt, w ktorym zastrzegaja sobie
    prawo do przedluzenia okresu trwania naprawy...(szczegolnie czesto jest
    tak przy dyskach twardych)

    Wiec powiedz jak wyglada Twoja umowa...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-09-29 13:23:04
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    > Wiec powiedz jak wyglada Twoja umowa...

    niestety nie wiem, bo wszystko co mialem oddalem przy reklamowaniu, ale to i
    tak juz nie wazne bo przed chwila dzwonil pan ze sklepu i mowil, ze dysk
    jest wymieniony ;)
    moze przeczytal tego posta i sie wystraszyl? :P

  • 4. Data: 2004-09-30 08:07:40
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Pejti wrote:

    > niestety nie wiem, bo wszystko co mialem oddalem przy reklamowaniu,
    > ale to i tak juz nie wazne bo przed chwila dzwonil pan ze sklepu i
    > mowil, ze dysk jest wymieniony ;)
    > moze przeczytal tego posta i sie wystraszyl? :P

    raczej nie :P
    jesli czas reklamacji z tytulu gwarancji nie jest podany to pupa :P mozna i
    miesiac czekac, ale to i tak nie jest dlugo bo czasem z dyskami jest taki
    kolchoz ze mala bania, jak ma dysk pokonac od dystrybutora powiedzmy 400km
    to zapewne jedzie z innymi dyskami bo jednej sztuki to nie chca wysylac :/
    znam to z autopsji niestety :(