  • 1. Data: 2003-01-16 14:27:52
    Temat: Cyrki z aktywowaniem produktów MS
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    Ostatnio znajomy powiedział mi, że na jeden ze sklepów BSA zrobiła nalot po
    tym, jak próbowali trzy razy (bo coś nie pasowało) aktywować Win XP OEM na
    notebooku. Jak twierdzi mój znajomy podczas aktywacji przekazywane są
    również dane karty sieciowej i dzieją się cuda podczas próby aktywacji
    windowsa OEM na tym samym komputerze z inną kartą sieciową.
    Toż to przechodzi ludzkie pojęcie. To już zmodernizować sprzętu nie wolno.
    Karta sieciowa mi się zepsuje i nie będę mógł jej wymienić zwyczajnie tylko
    kupować nową kartę sieciową i nową windę?

    SOTB