  • 1. Data: 2006-11-24 11:41:40
    Temat: Co wiecie o firmie InterLex ?
    Od: Badman <b...@a...pl>

    Witam
    Chcę skorzystać z usług firm, która zajmuje się pomocą przy
    odzyskiwaniu odszkodowania. Przez przypadek dostałem wizytówkę doradcy
    firmy InterLex ( http://www.interlex.pl ).
    Zastanawiam się również nad adwokatem, który by prowadził sprawę od
    początku do końca.
    Niby takie firmy działają "za darmo" :) ale w końcu trzeba zapłacić
    ileś tam % od uzyskanego odszkodowania, więc byłbym do tyłu.
    A podobno korzystając z usług adwokata koszty poniesione na niego można
    odzyskać od ubezpieczalni.
    Co wybrać ?
    Badman

  • 2. Data: 2006-11-24 12:20:23
    Temat: Re: Co wiecie o firmie InterLex ?
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Niby takie firmy działają "za darmo" :) ale w końcu trzeba zapłacić
    > ileś tam % od uzyskanego odszkodowania, więc byłbym do tyłu.

    Za darmo i bez gwarancji profesjonalizmu. Z reguły sprawa raz spaprana jest
    nie do odkręcenia.

    > A podobno korzystając z usług adwokata koszty poniesione na niego można
    > odzyskać od ubezpieczalni.

    Tak, sąd zasądza koszty procesu, w tym zwrot opłaty od pozwu i zastępstwa
    procesowego. Bez adwokata/radcy, nie zasądzi Ci kosztów zastępstwa.

    > Co wybrać ?

    Są jeszcze radcowie prawni :-)
    Podzwoń, popytaj.

    Marcin.

  • 3. Data: 2006-11-25 13:34:10
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Marcin Krzemiński napisał(a):
    > Tak, sąd zasądza koszty procesu, w tym zwrot opłaty od pozwu i zastępstwa
    > procesowego. Bez adwokata/radcy, nie zasądzi Ci kosztów zastępstwa.

    może dodaj że to co sąd zasądzi niekoniecznie pokryje wydatki na
    adwokata/radcę prawnego

    KG