  • 1. Data: 2004-01-13 13:46:36
    Temat: Certyfikat "B" - proszę o interpretację.
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl>

    W wykazie wyrobów podlegających obowiązkowej certyfikacji jest napisane:
    ---ciach---
    Części modułów systemów komputerowych: urzšdzenia zasilajšce i specjalnie
    zasilane napięciem wyższym niż bezpieczne: zasilacze awaryjne (UPS) do mocy
    wyjściowej nie przekraczajšcej 1,5 kVA, zasilacze zewnętrzne mikrokomputerow
    powszechnego użytku i urzšdzeń wejścia-wyjścia przeznaczonych do współpracy z
    nimi, a także sieciowe zasilacze wewnętrzne tych mikrokomputerów oraz zestawy
    obudowy mikrokomputera (urzšdzenia wejścia-wyjścia) - zasilacz.
    ---ciach---

    Co oznacza ostatnia część "oraz zestawy obudowy mikrokomputera"?
    Znaczy się konkretnie mam taką sytuację.
    Chcę produkować obudowy komputerowe z których zasilacz jest certyfikowany,
    natomiast same "pudło" nie.
    Pogubiłem się już w tych przepisach, nie wiem czy mi wolno czy nie.
    Na zdrowy rozum sama obudowa (pudło) nie jest urządzeniem elektrycznym więc
    wydaje mi się że nie ma tam czego certyfikować, ale z tych przepisów wychodzi mi
    coś innego.

    dziękuję i pozdrawiam
    szwaczu

  • 2. Data: 2004-01-14 16:56:08
    Temat: Re: Certyfikat "B" - proszę o interpretację.
    Od: "Pierre" <U...@f...onet.pl>

    Badania są przeprowadzane a w ich efekcie certyfikaty są wydawane na
    konkretny- oznaczony model obudowy z konkretnym oznacoznym typem zasilacza.

    Piotr