  • 1. Data: 2003-07-18 20:03:24
    Temat: Cafe internetowe - pytania...
    Od: "Misio_" <t...@r...com>

    Witam szanownych grupowiczow!

    Mam nastepujace pytania, kolega zaklada Cafe internetowe, chcialbym sie
    dowiedziec jak to wszystko poskladac aby byc legalnym, w gre wchodzi narazie
    5 kompoterow (6 server).
    Gdy na kazdym komputerze zostanie zainstalowany system Windows 98 SE bedzie
    to legalne jezeli zostanie on zainstalowany z jednej płyty cd? czy do
    kazdego z tych komputerow trzeba dokupowac oddzielna kopię win cd? czy jest
    moze jakas umowa miedzy Microsoftem w/w sprawy ?

    Pytanie 2 to gry... i podobnie, czy na kazda instalacje potrzebuje oddzielny
    CD czy jeden wystarczy.

    Pytanie 3, bedac po technikum, wiek 20 lat, teraz zaczynaja sie studja we
    wrzesniu, mozna powiedziec ze student, musi placic ZUS? a jak tak to w
    jakiej wysokosci? czy sa jakies znizki dla studentow, czy np. mozna zglosic
    slabe dochody lub tym podobne. ? moze to pytanie wydaje sie smieszne, ale
    chcialbym wiedziec.

    Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-18 20:28:15
    Temat: Re: Cafe internetowe - pytania...
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Misio_ wrote:
> [...]
    > kazdego z tych komputerow trzeba dokupowac oddzielna kopię win cd? czy jest
    > moze jakas umowa miedzy Microsoftem w/w sprawy ?

    Licencja MOLP, kupujesz jedna plyte, ale 5 licencji albo wiecej. Na
    kazdy komputer musisz miec licencje.

    > Pytanie 2 to gry... i podobnie, czy na kazda instalacje potrzebuje oddzielny
    > CD czy jeden wystarczy.

    Dla kazdej instalacji

    wer

  • 3. Data: 2003-07-18 20:49:33
    Od: "Hatson" <h...@o...pl>

    > Licencja MOLP, kupujesz jedna plyte, ale 5 licencji albo wiecej. Na
    > kazdy komputer musisz miec licencje.

    Dokladnie tak ,z tym ze bardziej oplaca sie kupic poprostu nowe kompy z
    windowsami w wersji OEM.
    Pamietaj ,ze nie mozesz odkupowac wersji oemowej od kogos bo jest to
    rownoznaczne z tym ,ze nie masz licencji na ta winde.

    > Dla kazdej instalacji

    Niestety potwierdzam.

    Tak sie sklada ,ze meczylem sie 2 lata z kawiarenka internetowa i
    przerobilem juz ten temat

    pozdrawiam

    Hatson

  • 4. Data: 2003-07-18 21:00:09
    Od: "Misio_" <t...@r...com>

    Użytkownik "Hatson" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oddzielny

    > Niestety potwierdzam.
    >
    > Tak sie sklada ,ze meczylem sie 2 lata z kawiarenka internetowa i

    Witam
    dzieki za odpowiedzi:))
    pozdrawiam