  • 1. Data: 2005-09-15 13:49:56
    Temat: CZY BEZDOMNY......
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Czy osoba mająca dowód osobisty bez adresu zameldowania moze dokonać umowy
    sprzedaży u notariusza swojej czesci domu?? Chodzi o to,ze mieszkała gdzie
    indziej i wymeldowała sie a obecnie ma dowód bez adresu bo nie opłaca sie
    meldowac na chwilę, po to aby wyrobic dowód z adresem domu ,który zaraz
    sprzeda..
    Pokreciłam moze, ale prosze o odpowiedz.
    Czy notariusz musi miec pełne dane łącznie z adresem zamieszkania,aby
    sporządzic jakąkolwiek umowe??
    Dziękuję

  • 2. Data: 2005-09-15 13:53:36
    Temat: Re: CZY BEZDOMNY......
    Od: "A.S." <T...@z...adres.poczty.pl>

    Pewnie ze moze..
    Przecież osobę identyfikuje sie przez np. date i miejsce urodzenia, PESEL
    itp.
    Pozdr
    A.S.

  • 3. Data: 2005-09-15 14:27:59
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 wrz o godzinie 15:49, na pl.soc.prawo, Jolanta napisał(a):

    > Czy osoba mająca dowód osobisty bez adresu zameldowania

    A Urząd Miasta/Gminy wyda Ci taki dowód osobisty?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2005-09-15 15:08:56
    Od: "Damian" <N...@o...pl>

    > A Urząd Miasta/Gminy wyda Ci taki dowód osobisty?

    Tak

  • 5. Data: 2005-09-15 18:26:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta wrote:
> [...]
    > indziej i wymeldowała sie a obecnie ma dowód bez adresu bo nie opłaca sie
    > meldowac na chwilę, po to aby wyrobic dowód z adresem domu ,który zaraz

    A co ma meldunek do sprzedaży?

    Zaś jeśli chodzi o jednoznaczną identyfikację osoby, to przecież jest PESEL.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 6. Data: 2005-09-16 06:30:53
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Byłam w sekretariacie notariusza i pani powiedziała mi ,ze osoba która
    przychodzi do notariusza musi posiadać dowód ososbisty z pełnymi danymi
    łącznie z adresem zamieszkania czy zameldowania......dziwne mi sie to wydało
    więc pytam Was:)
    Dziękuję
    J.

  • 7. Data: 2005-09-17 22:02:10
    Od: Robert Grabowski <g...@e...pl>

    Jolanta wrote:

    [...]

    Ja jako bezdomny nie mogłem zarejestrować samochodu.

    pozdrawiam
    Robert Grabowski