  • 1. Data: 2005-03-18 06:32:00
    Temat: Broń gazowa i badania
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Dowiaduję się właśnie, żę każdy posiadacz pistoletu gazowego ma do
    poniedziałku dostarczyć wynik badania lekarskiego (podobno kosztuje więcej
    niż sam pistolet) lub zdać broń. Mam pozwolenie bezterminowe.
    Myślałem początkowo, że to żarty, ale teraz widzę, że rzeczywistość. Co
    radzicie? Który komisariat policji jest właściwy? Czy wystarczy mój miejski,
    czy trzeba jechać do wojewódzkiego? Skłaniam się ku opcji zezłomowania
    pistoletu.

    pozdrawiam
    Jack

  • 2. Data: 2005-03-18 09:35:29
    Temat: Re: Broń gazowa i badania
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

> [...]
    miejski,
    > czy trzeba jechać do wojewódzkiego? Skłaniam się ku opcji zezłomowania

    i sporo osób tak robi - we Wrocławiu badania (wykonane w DOLMEDzie)
    kosztowały 320zł - okulista, laryngolog, cukier, psychiatra, psycholog,
    lekarz-orzecznik - zajęły prawie cały dzień :-(((

    --
    serdeczności! zbisa

  • 3. Data: 2005-03-18 13:39:40
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    zbisa napisał(a):

    > i sporo osób tak robi - we Wrocławiu badania (wykonane w DOLMEDzie)
    > kosztowały 320zł - okulista, laryngolog, cukier, psychiatra, psycholog,
    > lekarz-orzecznik - zajęły prawie cały dzień :-(((

    a pozytek z takiej broni prawie zadne

  • 4. Data: 2005-03-18 13:51:17
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    >Dowiaduję się właśnie, żę każdy posiadacz pistoletu gazowego ma do
    >poniedziałku dostarczyć wynik badania lekarskiego (podobno kosztuje więcej
    >niż sam pistolet) lub zdać broń. Mam pozwolenie bezterminowe.

    To samo bylo z bronia ostra i badaniami oraz egzaminami na pozwolenie na te
    bron...
    Zlozylem protest do KGP w Wawie i otrzymalem odpowiedz, ze nie dotyczy ona
    osob posiadajacych zezwolenie na bron bezterminowo w mysl zasady, ze prawo
    nie dziala wstecz. Okazalo sie, ze KMP nadinterpretowala przepisy. Nie wiem
    czy tutaj ma to zastosowanie ale sprobowac warto.

    Pozdrawiam Maver