  • 1. Data: 2002-12-06 21:42:16
    Temat: Brak znajomości prawa dot.najmu?
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Witam!
    Od dłuższego czasu jestem czytelnikiem a czasem i uczestnikiem grupy.
    Zawodowo bliskie mi są usługi najmu lokali prywatnych i ustawodawstwo z tym
    związane. Zaznaczam sobie pojawiające się na ten temat wątki i zastanawia
    mnie pewna prawidłowość. Otóż na większość tych wątków nie ma ŻADNEJ
    odpowiedzi. Bardzo mi smutno z tego powodu, bo chętnie bym poczytała.
    Ale jest to również bardzo niepokojące. Czy to oznacza, że mało kto zna się
    na tych przepisach? Ja sama mam problem ze znalezieniem prawnika, obeznanego
    z tym tematem, sama muszę śledzić zmiany w przepisach /reprezentuję
    wynajmujących/. Niestety - nie zawsze nadążam i nie zawsze rozumiem suche
    §§ z ustaw.
    Jeszcze gorzej jest z najemcami-są nieświadomi praw i obowiązków, nie znają
    przepisów a jak coś się dzieje to nie mają do kogo udać się o pomoc.
    Mam więc pytanie do fachowców: Co jest takiego w tym prawie, dotyczącym
    nieruchomości, że nie chcecie się tym zajmować? W Łodzi jest masę prywatnych
    nieruchomości a nie mogę znaleźć adwokata, specjalizującego się w tym
    zakresie.
    Czy w innych miastach jest podobnie?
    Może to trochę nie na temat, ale to w ramach refleksji nad kolejnym postem
    bez odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    Elżbieta "Wiewióra"