  • 1. Data: 2006-01-07 13:50:04
    Temat: Brak wody z winy Gminy
    Od: ">Cezary<" <"czarek_pol[nospam]"@o2.pl>

    Witam

    Mój problem polega na tym, że w domu wielorodzinnym w którym mieszkam
    od 2 tygodni brakuje wody w kranach. To znaczy w ciągu dnia. W nocy
    (około 22.00) przychodzi większe ciśnienie.
    Jako, że miejscowość leży na terenie pagórkowatym, Gmina dla niektórych
    domów wybudowała przepompownie. Jednak, gdy ona ruszyła (w okolicy 24
    grudnia)u nas zaczęło brakować wody. Efekt jest taki, że załatwić swoje
    podstawowe potrzeby takie jak np. higiena osobista trzeba do 7.00 lub od
    22.00 (gdyby chociaż studnia była). Najbardziej wkurza fakt, że za wodę
    płacimy ryczałtem. Interwencje telefoniczne na niewiele się zdały.
    Proszę o pomoc, sugestie, co w tej sprawie zrobić? Obecnie jesteśmy na
    etapie pisania podania do Wójta Gminy, później pewnie napiszemy do Rady
    Gminy. ALe i tak nie bardzo wierzę w skuteczność tych pism.
    Zastanawialiśmy się też nad interwencją w Sanepidzie.

    --
    Pozdrawiam Cezary

  • 2. Data: 2006-01-08 21:27:54
    Temat: Re: Brak wody z winy Gminy
    Od: "Agniecha" <a...@f...pl>

    Użytkownik ">Cezary<" <"czarek_pol[nospam]"@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pisania podania do Wójta Gminy, później pewnie napiszemy do Rady Gminy.
    > ALe i tak nie bardzo wierzę w skuteczność tych pism. Zastanawialiśmy się

    Interwencja w Sanepidzie nic nie da. SANEPID jest od badania jakosci wody a
    nie cisnienia. Zgodnie z prawodawstwem polskim (ustawa o zbiorowym
    zaopatrzeniu w wode...) warunki dostarczania usług powinnz bz yawarte w
    umowie jaka jest podpisana z dostarczycielem wody. Nalezaloby to sparwdzić.
    Jesli takiego punktu nie ma to należałoby poczytać ogólnych zasad
    dostarczania wody w Pana gminie (np regulamin dosttarczania wody....) i na
    podstawie tego odwoływać sie do gminy.
    Życze powodzenia
    Agnieszka
    Jeśli będzie potrzebna bardziej szczegółowa pomoc to postaram sie pomóc

  • 3. Data: 2006-01-09 09:22:37
    Od: ">Cezary<" <f...@o...pl>

> [...]

    > Jesli takiego punktu nie ma to należałoby poczytać ogólnych zasad
    > dostarczania wody w Pana gminie (np regulamin dostarczania wody....) i na
    Dzisiaj jadę na Gminę z pierwszym podaniem (pierwszym, bo nie zakładam, że na
    tym się skończy) więc poproszę regulamin lub inne zasady dostarczania wody na
    piśmie (niestety w mojej umowie nie ma takiego punktu).

    > Życze powodzenia

    Dziękuję bardzo. Tym bardziej, że uciążliwym staje się fakt braku wody w
    weekendy i kąpieli po 24 :-).

    > Jeśli będzie potrzebna bardziej szczegółowa pomoc to postaram sie pomóc

    Bardzo mi miło

    --
    Pozdrawiam Cezary

  • 4. Data: 2006-01-09 10:25:27
    Od: "agusia" <a...@t...pl>

    Użytkownik ">Cezary<" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    na
    > piśmie (niestety w mojej umowie nie ma takiego punktu).
    A powinien być Regulamin dostarczania usług powinen być w gminie lub w
    zakładzie zajmującym sie dostarczaniem tych usług i tam powinny być
    obowiązki dostarczyciela usług. Jeśli nie ma jest to niezbyt zgodne z
    prawem. Jeśli zajdzie taka potrzeba to wyszukam na ten temat art. w ustawie
    i Ci podeśle.
    Napisz jak to sie zakończyło, jeśli Ci sie uda za pierwszym razem :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 5. Data: 2006-01-10 21:00:20
    Od: ">Cezary<" <f...@o...pl>

> [...]

    > obowiązki dostarczyciela usług. Jeśli nie ma jest to niezbyt zgodne z
    > prawem. Jeśli zajdzie taka potrzeba to wyszukam na ten temat art. w ustawie

    No to w takim razie to jest niezbyt zgodne ;-), ponieważ dowiedziałem się, że
    regulamin jest w trakcie tworzenia. Najwcześniej mogę mieć w niego wgląd w
    okolicy marca, ponieważ musi on jeszcze być zatwierdzony przez Radę Gminy. Tak,
    że dzięki za podpowiedź - była celna :-)
    Co do podania, to jedyne co wskórałem, to chyba to, że człowiek odpowiedzialny
    za zamieszanie zaczął mi się tłumaczyć i obiecywać, że postara się coś z tym
    zrobić. Ciekawe jak oni się na Gminie ostali do tej pory z takim bałaganem. A
    brak wody dalej doskwiera w ciągu dnia :-(

    --
    Pozdrawiam Cezary