  • 1. Data: 2005-05-05 08:13:42
    Temat: Brak Prolongaty Umowy Kredytu
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    W dniu wczorajszym taki dokument otrzymałem listem poleconym z BRE Banku.
    W pismie tym BRE Bank nakazuje mi spłate całkowitej kwoty (9700,00 zl)
    "odnawialnego kredytu konsumpcyjnego dla Posiadaczy eKonto".

    Umowę tę zawarłem w 11.06.2003 roku kiedy będąc już rencistą mialem dobrą
    pracę i mogłem sobie pozwolić na comiesięczne wpłacanie do tego banku, kwoty
    1350 zl. Niestety ta dobra dla mnie sytuacja trwała tylko do października
    2003. Od tego czasu jestem bezrobotny i moje miesieczne dochody spadły
    obecnie do poziomu 639,82 zł/miesięcznie.

    W zawiadomieniu znajduje się klauzula, że "Bank może rozważyć możliwość
    rozłożenia zadłużenia na raty, pod warunkiem złożenia w Banku wniosku o
    restrukturyzację zadłużenia wraz z propozycją harmonogramu spłaty wraz
    aktualnym zaświadczeniem zaświadczeniem o zatrudnieniu i dochodach za okres
    ostatnich 3 miesięcy."

    I po tym przydlugim wstępie pytanie:

    Co powinienem napisać w tym wniosku zeby zawarte w nim argumenty przekonaly
    bank, ze ja nie przez zlosliwosc uchylam sie od splacenia tej kwoty w tym
    terminie?

    Lech Dubrowski