-
1. Data: 2003-10-17 12:26:08
Temat: Biuro podrozy a reklamacja
Od: "MarBad" <m...@o...pl>
Witajcie,
Biuro podrozy ma w swoim regulaminie napisane, ze:
- klient ma prawo na zlozenie reklamacji w ciagu 14 dni od zakonczenia
imprezy
- biuro ma 30-60 dni na odpowiedz na reklamacje.
Pytanko:
Czy taki czas reakcji firmy jest zgodny z prawem?
Czy istnieje jakis przepis ktory mowi o czasie na taka reakcje?
Jesli nie to czy w takim razie firma moze teoretycznie zawrzeć w swoim
regulaminie wzmianke, ze rozpatruje reklamacje w ciagu 10 lat od daty jej
zlozenia?
Z gory dziekuje za pomoc.
Laik prawny
MarBad
Najnowsze w dziale Prawo
-
Startup a ochrona własności intelektualnej. O czym pamiętać?
-
Ustawa o odpadach i recyklingu. Co jest odpadem, a co nie jest w świetle prawa?
-
Sygnaliści w firmach - jak stworzyć skuteczny system zgłaszania nieprawidłowości?
-
Dlaczego linie lotnicze odmawiają wypłaty odszkodowania za opóźniony lub odwołany lot?