  • 1. Data: 2004-03-08 12:46:07
    Temat: Bezpieczeństwo internetowe
    Od: "huri-khan" <N...@k...chip.SPAMUpl>

    Witam.
    Piszę pracę dyplomową na temat bezpieczeństwa w Internecie. Dowiedziałem
    się, że wydano w Polsce parę wyroków skazujących na ludziach, którzy
    włamali się do komputerów firm.
    Czy akta dotyczące takich spraw oraz wyroki takie są podawane do
    publicznej wiadomości. Jeżeli tak to gdzie mógłbym znaleźć takie
    informacje w sieci ?

    Przeglądałem www.vagla.pl ale nie znalazłem potrzebnych mi informacji.
    --
    [Pozdrawiam][huri-khan]
    [ECS K7S5A | D800 | GF 32MB | 256 MB][klub.chip.pl/rasrob]

  • 2. Data: 2004-03-08 13:49:25
    Temat: Re: Bezpieczeństwo internetowe
    Od: "MS" <ms@_nospam_sympatia.pl>

    "huri-khan" <N...@k...chip.SPAMUpl> wrote in message
> [...]
    > Czy akta dotyczące takich spraw oraz wyroki takie są podawane do
    > publicznej wiadomości. Jeżeli tak to gdzie mógłbym znaleźć takie

    Może i są w sieci, a może ich nie ma - ale dla napisanie o czymś na
    poważnie, raczej
    należałoby uderzyć do źródeł, czyli odnaleźć konkretne sprawy w sądach i
    spróbować do nich dotrzeć

    pozdro

    ms

  • 3. Data: 2004-03-08 14:21:10
    Od: "huri-khan" <N...@k...chip.SPAMUpl>

    MS ukrywający sie jako ms@_nospam_sympatia.pl we wiadomości
    news:c2htpl$pct$1@nemesis.news.tpi.pl naskrobał:

> [...]
    > poważnie, raczej
    > należałoby uderzyć do źródeł, czyli odnaleźć konkretne sprawy w

    Właśnie do nich próbuje jakoś dotrzeć, chyba że mam iść bezpośrednio do
    sądu i zapytać się? Tylko ja nawet nie znam roku sprawy, miejsca, nazwiska
    pozwanego tylko charakter.

  • 4. Data: 2004-03-08 18:42:43
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    huri-khan wrote:
    > Właśnie do nich próbuje jakoś dotrzeć, chyba że mam iść bezpośrednio do
    > sądu i zapytać się? Tylko ja nawet nie znam roku sprawy, miejsca, nazwiska
    > pozwanego tylko charakter.

    To może Ministerstwo Sprawiedliwości?

    KG