  • 1. Data: 2009-01-08 18:50:26
    Temat: Badania okresowe realizowane nocą i w niedzielę
    Od: "masza" <i...@o...pl>

    Szanowni grupowicze jestem niestety nauczycielem i właśnie dostałem
    skierowanie od kadrówki na badania okresowe przy odbiorze zapytałem czy jak
    kiedyś na owe badania przysługuje mi dzień wolny, kadrówka powiedziała że
    teraz jesteśmy do dyspozycji dyrektora 40g/tydzień i trzeba to zrobić w
    wolnym czasie a najlepiej w dniu wolnym , trudno jest w sobotę lub niedzielę
    zrobić te badania bo wyznaczona placówka nie działa w te dni. co o tym
    myśleć
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-08 19:03:39
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 8 Sty, 19:50, "masza" <i...@o...pl> wrote:
    kadrówka powiedziała że
    > teraz jesteśmy do dyspozycji dyrektora 40g/tydzień i trzeba to zrobić w
    > wolnym czasie a najlepiej w dniu wolnym ,
    > pozdrawiam

    ach ta kadrowka. Straszne sa jak nie maja racji.
    Art 229 par. 3:
    "Okresowe i kontrolne badania lekarskie przeprowadza się w miarę
    możliwości w godzinach pracy. Za czas niewykonywania pracy w związku z
    przeprowadzanymi badaniami pracownik zachowuje prawo do wynagrodzenia,
    a w razie przejazdu na te badania do innej miejscowości przysługują mu
    należności na pokrycie kosztów przejazdu według zasad obowiązujących
    przy podróżach służbowych."

  • 3. Data: 2009-01-08 19:10:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gk5hti$bcg$1@news3.onet masza <i...@o...pl> pisze:

> [...]
    > jak kiedyś na owe badania przysługuje mi dzień wolny, kadrówka
    > powiedziała że teraz jesteśmy do dyspozycji dyrektora 40g/tydzień
    To nie całkiem tak.

    > i trzeba to zrobić w wolnym czasie a najlepiej w dniu wolnym , trudno
    > jest w sobotę lub niedzielę zrobić te badania bo wyznaczona placówka
    > nie działa w te dni. co o tym myśleć
    Biurwa gada bzdury. Każ jej podać podstawę jej twierdzeń.
    Szalony w Kapeluszu napisał dlaczego, ja doprecyzuję tylko, że chodzi,
    oczywiście, o KP.

    --
    Jotte