-
1. Data: 2013-11-13 11:37:21
Temat: Awaria w Banku - brak biletu - zadośćuczynienie
Od: s...@g...com
Hej
Mam pytanie. W sobotę zamawiałem bilety na Black Sabbath poprzez eventim. Płatność
odbywała się bezpośrednio poprzez Przelew24 (dotpay). Dzisiaj dostałem zwrot
pieniędzy a biletów nie ma już na rynku (przynajmniej nie w tej cenie, są w w wyższej
- ja chciałem za 220 a są za 370). Dzwoniłem do eventim i do dotpay - okazało się, że
winny jest bank BWZWBK, który nie przekazał pieniędzy na czas z powodu ogólnej awarii
systemu i problemów z przelewami (tak powiedziano mi w dotpay. Czy jest szanasa na
jakieś zadośćuczynienie np. zakup biletów za 370 (chciałem kupić 2 bilety mam dowód
na to) i refundacja ze strony BZWBK do kwoty 220 ???
Pozdrawiam i dzięki z góry za konkretne odpowiedzi
SS
-
2. Data: 2013-11-13 12:13:02
Temat: Re: Awaria w Banku - brak biletu - zadośćuczynienie
Od: m <m...@g...com>
W dniu 13.11.2013 11:37, s...@g...com pisze:
> Hej
>
> Mam pytanie. W sobotę zamawiałem bilety na Black Sabbath poprzez eventim. Płatność
odbywała się bezpośrednio poprzez Przelew24 (dotpay). Dzisiaj dostałem zwrot
pieniędzy a biletów nie ma już na rynku (przynajmniej nie w tej cenie, są w w wyższej
- ja chciałem za 220 a są za 370). Dzwoniłem do eventim i do dotpay - okazało się, że
winny jest bank BWZWBK, który nie przekazał pieniędzy na czas z powodu ogólnej awarii
systemu i problemów z przelewami (tak powiedziano mi w dotpay. Czy jest szanasa na
jakieś zadośćuczynienie np. zakup biletów za 370 (chciałem kupić 2 bilety mam dowód
na to) i refundacja ze strony BZWBK do kwoty 220 ???
>
Spróbuj złożyć reklamację w banku. Może się uda po dobroci. Bo jak bank
sam z siebie nie zechce, to musiałbyś mieć co najmniej na piśmie od
Dotpay o tym że BZWBK był przyczyną, a Dotpay może się zasłonić swoim
regulaminem (nie czytałem ale na 99% jest tam coś o tym że mają np. 48h
na realizację transakcji)
p. m.