  • 1. Data: 2007-04-05 12:36:14
    Temat: Atesty budowlane
    Od: Arek <o...@w...pl>

    Witam,
    Czy do produkcji bloczków betonowych (materiał budowlany), są
    wymagane jakieś atesty? Jak tak to gdzie tj. jaka instytucja robi takie
    atesty?

    Arek.

    PS. FUT:pl.soc.prawo

  • 2. Data: 2007-04-05 13:15:03
    Temat: Re: Atesty budowlane
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Arek napisał(a):

    > Czy do produkcji bloczków betonowych (materiał budowlany), są
    > wymagane jakieś atesty? Jak tak to gdzie tj. jaka instytucja robi takie
    > atesty?

    OIMW to nie nie ma zadnych atestow oraz atestacji. W gre wchodzi jednak
    Ustawa o systemie oceny zgodności, czyli oznakowanie CE. Poczytasz o tym
    np: http://www.euroinfo.gda.pl/main_84.php?fid=84&pg=9&i
    d_lang=0

    j.

  • 3. Data: 2007-04-06 13:46:26
    Od: Arek <o...@w...pl>

    januszek napisał(a):

    > OIMW to nie nie ma zadnych atestow oraz atestacji. W gre wchodzi jednak
    > Ustawa o systemie oceny zgodności, czyli oznakowanie CE. Poczytasz o tym
> [...]
    Znalazłem te dyrektywy 89/106/EWG, 93/68/EWG ale nic konkretnego z nich
    nie wynika. Jakie rozporządzenie lub ustawa wciela w życie te dyrektywy?

    A.

  • 4. Data: 2007-04-06 14:57:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Arek napisał(a):

    > Znalazłem te dyrektywy 89/106/EWG, 93/68/EWG ale nic konkretnego z nich
    > nie wynika. Jakie rozporządzenie lub ustawa wciela w życie te dyrektywy?

    Jak rany... Na stronie, do której link podałem jest też link do polskich
    aktów prawnych... I wiele, wiele innych przydatnych informacji... Czytaj
    prosze dokladnie bo ja na pewno nie bede za Ciebie wyszukiwal
    potrzebnych Tobie informacji.

    j.

  • 5. Data: 2007-04-06 16:36:10
    Od: scream <n...@p...pl>