  • 1. Data: 2006-10-04 19:31:54
    Temat: Aplikacja dla kancelarii adwokackich itp.
    Od: Buster <b...@t...net.pl>

    Witam.
    Nie wiem, czy pytać tutaj, czy też nie. W razie czego pokierujcie na
    właściwą grupę. Chciałbym napisać aplikacje/program do wspomagania pracy
    kancelarii adwokackiej itp. Niestety nie jestem prawnikiem i nie wiem
    jakie kancelaria taka może mieć wymagania. Czy moglibyście nakreślić
    takie wymagania?? Chciałbym później takie oprogramowanie sprzedawać. Czy
    w takiej kancelarii bardziej sprawdził by się system z aplikacją typową
    dla Windows, czy raczej jako strona webowa? A może wszystko zależy od
    kancelarii. Jeśli ktoś się orientuje, niech poratuje.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 2. Data: 2006-10-04 19:55:25
    Temat: Re: Aplikacja dla kancelarii adwokackich itp.
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Wed, 04 Oct 2006 21:31:54 +0200, Buster napisał(a):

    > Witam.
    > Nie wiem, czy pytać tutaj, czy też nie. W razie czego pokierujcie na
    > właściwą grupę.
    Sadze ze pojedyncze pomysly na grupie raczej nic ci nie dadza.
    Jesli faktycznie powaznie o tym myslisz to skontaktuj sie z dwiema/trzema
    kancelariami w twojej okolicy i namow ich na wspolprace wzamian za darmowa
    licencje wytworzonego programu.
    Jakub (JFK) Kasica
    adres z from jest poprawny bez
    usuwania czegokolwiek.

  • 3. Data: 2006-10-04 20:12:10
    Od: Buster <b...@t...net.pl>

    JFK napisał(a):
> [...]
    > kancelariami w twojej okolicy i namow ich na wspolprace wzamian za darmowa

    Może masz rację. Sprobuję.

  • 4. Data: 2006-10-04 20:27:13
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Buster napisał(a):
> [...]
    > dla Windows, czy raczej jako strona webowa? A może wszystko zależy od
    > kancelarii. Jeśli ktoś się orientuje, niech poratuje.

    Skontaktuj sie ze mną.
    Michał

    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066