  • 1. Data: 2003-01-09 14:25:27
    Temat: Amnestia?
    Od: "artoor" <r...@p...onet.pl>

    Słyszalem ze od tego roku ma wejsc nowe prawo dotyczace amnestii.Czy to jest
    prawda?Jest cos takiego?Bardzo prosze o pomoc!
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-09 14:37:17
    Temat: Odp: Amnestia?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik artoor <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avk18h$v1$...@n...onet.pl...

    > Słyszalem ze od tego roku ma wejsc nowe prawo dotyczace amnestii.Czy to
    jest
    > prawda?Jest cos takiego?Bardzo prosze o pomoc!

    gdzie to wyczytałeś ?

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-09 19:32:02
    Temat: Re: Amnestia?
    Od: "Grzes" <g...@...com>

    Pewnie nigdzie nie pisalo, ale jakos to tak juz w ludziach jest, ze jak maja
    cos "za uszami" to licza na amnestie. To kiedys byla ulubiona zabawa
    skazanych. Bedzie amnestia czy nie bedzie ? Te wyliczenia, te kojarzenie
    faktow, rozpisywanie w kalendarzach kiedy byla ostatnio i jak czesto
    wczesniej. Echhh, az lza sie w oku kreci :)
    Nie wiem dlaczego, ale jakos nie natkalem sie nigdy i nigdzie ona publikacje
    traktujace o PLANACH wprowadzenia amnestii. Szkoda, ilez mozna by zrobic
    ciekawych rzeczy :) ( zakladajac oczywiscie, ze sie nie rozmysla ) !!!! :)

    Grzes