  • 1. Data: 2007-07-30 12:24:04
    Temat: Allegro - zgodność z opisem ale nie z dodatkowymi informacjami
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    Witam

    Problem mam taki : w opisie aukcji podany jest typ monitora P19-1. Jest też
    nowsza wersja tego
    monitora P19-1A. Zauwazyłem na innych aukcjach, że ludzie te wersje mylą
    (inny w opisie a inny na
    zdjęciu) i dlatego zapytałem jak ten monitor dokładnie opisany jest na
    naklejce. Dostałem odpowiedz
    "jest to model 19-1A". Ta odpowiedź chyba jest wystarczająco jasna ?

    Po otrzymaniu monitora okazało się, że to starsza wersja. Sprzedawca
    oczywiście uważa, że nic się
    nie stało (w końcu to monitor i to monitor).

    No i monitor niby jest zgodny z treścią aukcji ale czy jego odpowiedź na
    moje pytanie nie stanowi
    elementu umowy w tym przypadku ?

    Monitor moge oddać ale uważam, że zostałem chamstko okłamany i chce odzyskać
    100% kosztów.

    Dzieki za odpowiedzi.