  • 1. Data: 2003-03-03 12:22:28
    Temat: Alimenty i odliczenie !
    Od: Stefann <p...@k...pl>

    Witam młodych prawnikow!

    Czy szanowni grupowicze orientuja sie czy mozna odliczyc od
    podatku lub czegos innego z korzyscią dla płacącgo, rzetelnie placone
    alimenty w wyskosci 600 zl /os. na mieś.?

    Ojciec.

  • 2. Data: 2003-03-03 16:28:15
    Temat: Re: Alimenty i odliczenie !
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "Stefann" <p...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Witam młodych prawnikow!
    >

    > Czy szanowni grupowicze orientuja sie czy mozna odliczyc od
    > podatku lub czegos innego z korzyscią dla płacącgo, rzetelnie placone
    > alimenty w wyskosci 600 zl /os. na mieś.?

    nie można

  • 3. Data: 2003-03-03 19:53:51
    Od: RAVQ <r...@k...pl>

    Marcin Surowiec wrote:
    > Użytkownik "Stefann" <p...@k...pl> napisał w wiadomości

    > nie można

    A jeśli uznać, że jest to dochód moich dzieci, a moja była żona rozlicza
    się razem z nimi jako samotna matka. Korzystniej by było, żeby to ona
    rozliczała. Gdybym ja płacił na ten przykład z podatkiem, a ona ten
    podatek odliczała?? W końcu nie ja mam na tym zarobić, ani ona. To
    pieniądze moich dzieci i ktoś im podprowadza ładnych parę złotych.
    Rafał
    GG 37123