  • 1. Data: 2002-11-30 20:30:46
    Temat: Adwokat działający w imieniu zleceniodawcy
    Od: "Luisa" <l...@p...onet.pl>

    Czy taki adwokat wysyłając do mnie pismo w imieniu swego zleceniodawcy
    powinien w owym piśmie w jakiś szczególny sposób przedstawić dowody na to,
    że faktycznie działa w imieniu takiej to a takiej firmy, tzn. powołać się na
    jakieś pełnomocnictwo (nr, data lub wręcz jego odpis?). Czy pismo wysłane
    przez takiego adwokata tylko ze stwierdzeniem: "działam w imieniu firmy X"
    ma jakąś wagę?
    Dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam,
    LUiza