  • 1. Data: 2007-10-26 15:00:05
    Temat: Adwokat Kraków - prawo autorskie
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Witam,
    czy może ktoś polecić adwokata specjalizującego się (albo mającego dobre
    pojęcie) w prawie autorskim? Ja będę wytaczać sprawę przeciwko osobie, która
    wykorzystała moją pracę. A może nie warto brać do takich spraw prawnika
    jeśli mam odpowiednie dowody i "jako tako" się w tym poruszam? Czy jeśli
    wygram sprawę dostanę zwrot całości kosztów jakie pioniosę na rzecz
    wynajęcia adwokata czy może jakąś "odgórną" kwotę?
    Pozdrawiam
    Photo M.