  • 1. Data: 2003-03-15 15:02:57
    Temat: Adaptacja pralni-terminy
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie,
    adaptuje pralnie na pokoj przylegly do mojego mieszkania (wlasnosc
    spoldzielcza), mam "zalatwione" wszelkie papierki, roboty prawie na
    ukonczeniu, (zgoda z wydzialu architektury z lipca 2001) i teraz dostalam
    pismo (listem zwyklym) ze spoldzielni, ze jesli nie zakoncze prac do konca
    marca (czyli 2 tyg.), to odmowia mi ustanowienia odrebnej wlasnosci na tym
    pokoju. Mam pytanie: skad taki termin, skoro wczesniej nie bylo mowy o
    zadnych terminach (obilo mi sie o uszy, ze mam na skonczenie 2 lata, a wiec
    do lipca), czy zeczywiscie maja czym grozic, i czy przypadkiem nie lepiej
    puscic plazem pogrozek przeslanych listem zwyklym (nie poleconym)???

    Pozdrawiam
    Hania