  • 1. Data: 2014-03-30 11:39:08
    Temat: 94 dni więzienia za gówno w papierku
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <l...@p...fm>

    http://ropoiwzk.republika.pl/gorace%20tematy/Ligeza/
    nkaul8.jpg
    Gówno Zabawa w Chowanego - wychodzi do połowy, wraca, wychodzi, wraca...
    https://www.youtube.com/watch?v=cpEjR9hpWTg

    Tadziu,
    Właśnie będziemy obchodzić 25 lecie polskiej gówniarzerii i 17 lecie papieru
    toaletowego.
    Alkaida ma większe podstawy do karania niż polscy faszyści. Dlaczego pójdę do pudła?
    Bo w Polsce nie ma Prokuratora Generalnego, Rzecznika Praw Obywatelskich. Helsińskiej
    Fundacji Praw Człowieka, uczciwego programu Państwo w państwie itd.
    Nie ma wody do spłukania gówna.
    Dowie się o tym cały świat.
    socjolog

  • 2. Data: 2014-03-30 19:10:30
    Temat: Re: 94 dni więzienia za gówno w papierku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...

    A tak głównie, to o co Ci chodzi?

  • 3. Data: 2014-03-30 19:23:05
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-30 19:10, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A tak głównie, to o co Ci chodzi?

    W jego wypadku może chodzić tylko o psychiatrę

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2014-03-30 19:36:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.03.2014 19:10, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A tak głównie, to o co Ci chodzi?

    Nie karm trolla...

  • 5. Data: 2014-03-30 19:42:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Nie karm trolla...
    Dałem mu szansę, zanim wywalę gościa do KF. Może mimo wszystko jest w tym
    jakaś logika.

  • 6. Data: 2014-03-30 19:56:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.03.2014 19:42, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:lh9knj$l5c$1@node2.news.atman.pl...

    > Dałem mu szansę, zanim wywalę gościa do KF. Może mimo wszystko jest w
    > tym jakaś logika.

    Z długiego doświadczenia czytanie jego wypowiedzi jest równie ryzykowne
    jak czytanie bredni scjentologów ;)

  • 7. Data: 2014-03-30 20:17:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Z długiego doświadczenia czytanie jego wypowiedzi jest równie ryzykowne
    > jak czytanie bredni scjentologów ;)

    Poczekam, może coś sensownego odpisze. Nie chce mi sie analizować jego
    bibliografii. Nie śledziłem dotąd jego wystąpień.