  • 1. Data: 2007-03-26 10:04:24
    Temat: 4 raz zalane mieszkanie z winy spoldzielni !!!
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    Juz 4 raz z winy spodzileni zalalo mi mieszkanie, zawse w innym miejscu.
    Spoldzielnia poza placeniem odszkodowania nic nie robi. Kierownik twierdzi
    ze dach jest zle zrobiony i trudno. Mam juz dosc. Jakimi paragrafami moge
    ich postraszyc i gdzie znajde ich wykladnie ?

    Chce w koncu zostac potraktowany normalnie i chce zeby pismo ktore napisze
    mialo jakies podstawy prawne,

    dziekuje za pomoc