  • 1. Data: 2008-09-01 02:48:06
    Temat: 2 pytania
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Witam grupowiczow.
    Mam 2 pytania:

    1) Jest sobie pewien koles, ktory dostal kare 1,5 roku pozbawienia wolnosci
    ( bezwzglednej ). Czy istnieje jakas mozliwosc zawieszenia prawomocnego juz
    wyroku ?

    2) Facet ten ma jakies kredyty do splacania. Jezeli pojdzie siedziec,
    obowiazek splaty spadnie na jego zone, jednak ona sama nie bedzie w stanie
    ich splacac, bo po zaplacaniu rat na zycie nie zostalo by jej juz nic. Czy
    taka sytacja moglaby byc jakas przeslanka do odroczenia wykonania kary ?

  • 2. Data: 2008-09-01 04:40:52
    Temat: Re: 2 pytania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kaktus pisze:

    > 2) Facet ten ma jakies kredyty do splacania. Jezeli pojdzie siedziec,
    > obowiazek splaty spadnie na jego zone, jednak ona sama nie bedzie w

    Nie, nie spadnie. Albo już na niej ciąży (wspólnota majątkowa + jej
    zgoda na zaciągnięcie kredytów), albo póki on żyje mogą jej nafiukać.

    > stanie ich splacac, bo po zaplacaniu rat na zycie nie zostalo by jej juz
    > nic. Czy taka sytacja moglaby byc jakas przeslanka do odroczenia
    > wykonania kary ?

    ROTFL

    Chyba kpisz.

  • 3. Data: 2008-09-01 09:49:12
    Od: kam <...@...pl>

    kaktus pisze:
    > 1) Jest sobie pewien koles, ktory dostal kare 1,5 roku pozbawienia
    > wolnosci ( bezwzglednej ). Czy istnieje jakas mozliwosc zawieszenia
    > prawomocnego juz wyroku ?

    art.152 kkw

> [...]
    > stanie ich splacac, bo po zaplacaniu rat na zycie nie zostalo by jej juz
    > nic. Czy taka sytacja moglaby byc jakas przeslanka do odroczenia

    nawet wiem co sąd napisze w odmowie...

    KG

  • 4. Data: 2008-09-01 10:02:59
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > nawet wiem co sąd napisze w odmowie...
    >
    > KG

    Co :)?
    Glupia sprawa z tym facetem. Siedzial w areszcie pol roku. Pozniej mu
    prokurator zmienil srodek zapobiegawczy z aresztu na dozor policyjny. Sprawa
    od wyjscia z aresztu do wyroku ciagla sie prawie 4 lata. W tym czasie facet,
    znalazl stala prace, ozenil sie i ustabilizowal swoje zycie. Nie mia w tym
    czasie zadnego zatargu z prawem. Dostal wyrok 1,5 roku i teraz musi sie
    zwolnic z pracy itd zeby isc odsiedziec kilka miesiecy.

  • 5. Data: 2008-09-01 14:28:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Sep 2008, kam wrote:

    > nawet wiem co sąd napisze w odmowie...