  • 1. Data: 2005-10-09 13:09:26
    Temat: 10% podatek przy sprzedaży mieszkania a darowizna dla dziecka
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie ,czy ktos może wie czy w przypadku podarowania dziecku
    mieszkania przed upływem 5 lat od jego zakupu, trzeba zapłacić podatek 10%,
    tak jak przy sprzedaży przed upływem 5lat od zakupu
    Nie mogę nigdzie sie doszukać, bo z jednej strony mieszkanie zmienia
    właściciela ,ale z drugiej jest to darowizna dla dziecka zwolniona z podatku
    Moze jakas podstawa prawna?
    Pozdrawiam
    mareK